Jdi na obsah Jdi na menu
 


Oficiální informace

1. 7. 2009

Sousedství
- V novém neomezeném sousedství můžou vaši Simové navštívit sousedy, parky, obchody bez načítací obrazovky a zbytečného čekání
- Všichni sousedi budou žít svůj život a stárnout současně jako vaši simové (budou mít svatby, najdou si práci, ...) – simové, se kterými právě nehrajete, budou žít svůj život dál i bez vaší přítomnosti
- Ve hře bude 1 sousedství, ale bude obsahovat okolo 97 pozemků. Po vydání hry si budete moci postahovat např. sousedství od jiných hráčů.
- Simové můžou vstupovat do jakékoliv budovy v sousedství a vy je budete moci stále ovládat.
- Potvrzené městské součásti: bazén, park, bistro, butiky s oblečením nebo prodejna knih.
- Z vašeho domu se můžete okamžitě pomocí vzdálení/přiblížení(Zoom in/out) oddálit, až nad celé sousedství a naopak.
- Přechod mezi dnem a nocí bude tak plynulý, že si ho ani neuvědomíte, protože bude probíhat po celý den.
- Sims města budou "porovnatelné" s mechanismy hry SimCity.

CAS - Create A Sim
- Tělo bude tvarovatelné stejně jako u The Sims 2
- K dispozici budete mít nástroj pro úpravu vašeho Sima - od vypaseného až po vymakaného sportovce. Ruce a nohy budou od sebe odděleny (Sim může mít titěrné nohy a svalnaté ruce).
- Tlustí Simové mohou zase zhubnout a hubení zase naopak přibrat.
- V novém TS budete mít možnost výběru více typů Simů (např. Číňana, Afričana, apod.)
- Vašemu Simovi můžete nastavit oblíbenou barvu, jídlo, muziku, atd.
- Novinkou TS3 bude možnost přidat vašemu Simovi různé boty a nebo ho můžete nechat bosým.
- Oblečení si budete moci sami jednoduše vytvářet přímo v CAS.

Simové
- Ze standardních 8 panelů potřeb je sníženo na 3, hlavním z nich je STRES - ZÁBAVA, potřeba wc, hygiena. Ostatní panely ve hře zůstávají, ale jsou skryté.
- Simové mají různé vlastnosti. Vyberete si z přibližně 80. (např. Snílek, Naštvaný, Veselý, atd.) Vlastnosti ovlivňují chování vašeho Sima a ovlivňují jeho celkovou náladu. Např. Naštvaný Sim může dát jinému Simovi facku apod.
- Vlastnosti se dědí. Činnosti, které Simík robí po dobu těhotenství mají též dopad na konečnou povahu jeho dítěte.
- Simové se o sebe budou lépe starat.
- Každá událost v Simově životě má vliv na jeho náladu. Např. svatba, párty, vyhození z práce atd.
- Simové mají různé vlastnosti. Např. rybaření, vaření, apod.
- Potřeby doplníte jednoduchým kliknutím na ikonku.
- Na místo zafixovaných interakcí jako klábosit či vtipkovat, tu jsou možnosti filtrované podle současné nálady a potřeb Sima.
- Vaši Simové mají sny. Např. když váš Sim ví, že jeho soused má plazmovou televizi, může váš Sim mít sen, že takovou televizi chce. Vy se rozhodnete buď to sen ignorovat, což je v pořádku. Ale když daný sen "slíbíte" a v budoucnu neuskutečníte, může to mít negativní následky.
- Každý Sim bude jedinečný, svojí povahou, vlastnostmi i jeho výrazem.
- Simové budou reagovat na to, co se kolem nich děje (například, když někdo bude koukat na TV a druhý Sim ji vypne, může to být velmi nepříjemné.
- Každý Sim si bude moci naplánovat svůj životní plán.
- Hráč bude více zaměřený na Simovi vztahy apod. než na stereotypní situace, jestli jít na wc nebo ne.
- Simové budou více sociálnější, takže se vyzdvihne jejich starání se o svůj fyzický stav.
- Budou mít lepší a propracovanější vlastnosti (milovat TV či naopak - nenávidět ji)
- Simové budou více morálnější (jestli váš Sim z ničeho nic přeruší rozhovor s 2. Simem, můžou ho pokládat za blázna

Práce
- Můžete sledovat vašeho Sima až do práce, ale nikoli v ní... zmizí totiž v budově.
- Postup v kariéře závisí na schopnostech, osobnosti, vztazích s kolegy/šéfem a taky na splněných úlohách.
- Dvě doposud potvrzené kariéry jsou Vaření a Věda.
- Simové můžou také pracovat jen na poloviční úvazek.
-Abyste postoupili v kariéře nebude to už jen z lepšit určité vlastnosti a získat nové přatele.
- Nyní budete muset ziskavat penize na kampaň tzn. bude muset pořádat párty získávat nějaké ty penízky od hostů, a jak to bývá peníze rozhodnou jestli upějete či ne Úspěch může znamenat propagaci, lepší výkon v práci nebo dokonce povýšení.Pokud budete dobří dostanete se až na radnici, ale jestlže budete mizerný starosta, budou na vás před radnicí s křikem a bannery čekat rozzuření obyvatelé.

Věci, které se nezmění
- Simové hovoří Simštinou.
- Mohou se počůrat, umřít hladem, uhořet, atd.
- Věkové kategorie: batole, dítě, dospělý, starý
- Opět se budou objevovat bubliny, které musí být co nejrychleji uskutečněni, ale nebudou nad hlavou Sima, ale v kontrolním panelu.
- Opět se dočkáme se datadisků.
- Budou existovat páry stejného pohlaví, mohou si i adoptovat děťátko.

Různé
- Simové můžou vařit a chytat ryby, nakupovat potraviny nebo si je mohou vypěstovat na zahrádce.
- Velkou radost mohou mít vlastníci pomalejších a starších počítačů, protože na nás EA mysleli a vyrobili to na naše staré mašiny.
- Součástí hry budou nástroje pro vytváření vlastních objektů.
- Hra opět nebude mít Multiplayer.
- Rozházené věci po bytě může hráč uklidit sám pomocí nástroje "ruka".
- Hra bude obsahovat prvky počasí např. foukání větru, který bude ohýbat stromy apod.
- Každý Sim bude malovat jiné obrazy. (obraz bude založen na jeho osobnosti).
- Děti můžou zdědit genetické/povahové rysy po svých rodičích, jaké rysy nakonec budou mít ovlivňuje těhotenství Simky.
- V TS3 nemáte nad Simem v práci úplnou kontrolu, ale můžete mu určit kolik času v práci stráví.
- Kariéry mají v sobě nový prvek a tím jsou "šance(Opportunities)" - to znamená už zmíněné plnění drobných úloh, které vás přiblíží k povýšení.
- Změnou prošel i systém interakcí, tzn. že na spodu obrazovky se objeví menu, díky kterému můžete měnit tón rozhovoru jedním kliknutím.



* Městečko rozdělené na centrum (vč. obchodů nebo parku) a přilehlé obytné části, které mimochodem bude možné všechny přestavět k vlastní libosti a podobně změnit i jejich obyvatele.
* Vylepšený pathfinding simíků, kteří si cestou najdou buďto pešky, nebo skočí do auta a kousek se svezou.
* Při tvorbě postavy možnost dysfunkčních vlastností: ze simíka snadno uděláte kleptomaniaka, odnášejícího věci lidem z jejich příbytků, nevychovance nebo věčně ustrachovaného paranoika.
* Rysy postavičky ovlivňující i její životní dráhu, kdy např. "zlý" simík si usmyslí, že svrhne vlastního šéfa, a půjde si za tímto cílem, dokud nedojde uspokojení.
* Vliv profesionální kariéry na vlastnosti simíka, který např. coby úspěšný kuchař dovede uvařit dobroty, o jakých se ostatním postavičkám bude jen zdát.
* Při odstěhování se některého simíka z domácnosti možnost jej s hrou následovat, opustit staré městečko a začít nový život.
* Stále s možností vytáhnout simíkovi z bazénu žebřík, jenže postavička se tentokrát dovede vyškrábat ven.

 

Komentáře

Přidat komentář

Přehled komentářů

Zatím nebyl vložen žádný komentář
 

 

 

Z DALŠÍCH WEBŮ

REKLAMA